zaterdag 20 juli 2019

Beter gemeld!

Weer gezond!

Na thuiskomst had ik een afspraak met de cardioloog in Bergen, en moest de dag ervoor eerst naar Bergen reizen om een 24 uurs ECG apparaatje aan me te laten hangen, zodat m'n hartslag 24 uur geregistreerd kon worden.
Ondertussen mocht ik in de maanden na de ablatie de medicatie afbouwen, en was begin juli weer helemaal vrij van hartmedicijnen.
Een dag later weer terug, apparaatje eraf, bloeddruk meten, hartfilmpje maken en daarna bij de cardioloog binnen.
Die deed nog eens een onderzoek met ultrageluid en verklaarde me in het gesprek daarna weer volledig gezond!
Goed nieuws dus!

Ik mag weer rustig gaan opbouwen, en hoef me niets te ontzeggen, wel naar het lichaam luisteren uiteraard.........en naar mijn persoonlijke "dokter", die heeft  ook een redelijke stem in deze......;-))

Tot zover,

Groeten, Adri.

10 opmerkingen:

  1. Hoi Adri

    Dan moet je een aardig stukkie rijden om naar de dokter te gaan

    Groeten, André

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi André,

      Klopt, ik ging weer naar de privékliniek via de verzekering van het werk, daar was ik de allereerste keer ook geweest. Zo kon ik deze episode in m'n leven ook weer afsluiten, hopelijk voorgoed........

      Groeten, Adri.

      Verwijderen
  2. Top Adri! Zoals de Engelsen trots zeggen "We shall overcome" hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn Adri, goed bericht. Keep them Rolling.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Joop, ik doe mijn best om de zaak aan de gang te houden!

      Verwijderen