dinsdag 14 april 2020

Kraakje........

Framebreuk.

Na 32624 km heb ik nu ook een kapot achterframe in de QV........
Dat gaat sleutelen worden in het weekend, ik heb in 2018 een versterkt achterframe meegekregen van Allert, omdat hij verwachtte dat ook ik aan de beurt zou komen voor een breuk, de meeste "vroege" eigenaren hebben inmiddels allen wel iets dergelijks meegemaakt.
Dat is beschreven in mijn post: Klik hier.

Super service want nu hoef ik niet te wachten op verzending, en wat meestal nog langer duurt, de douane inklaring............

Ik hoorde bij het naar huis fietsen vanaf het werk een geluid dat er deze morgen nog niet was, dus even de fiets nakijken bij thuiskomst.......Dat leverde al gauw een minder prettige vondst op.......


Geen ramp, komt weer wel goed, een paar dagen de fiets laten staan, en op vrijdag beginnen sleutelen.

Tot zover,

Groeten, Adri.


6 opmerkingen:

  1. Hoi Adri, wat dacht je ervan om met je "nieuwe" Batavus professional te gaan. Wordt hij meteen ingereden.
    Groeten Ben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ben, inderdaad een goed idee, dacht ik zelf ook even aan gisteren, maar omdat er nogal veel regen gemeld werd vandaag ( en ik een echt watje ben) heb ik toch maar de Panda de sporen gegeven vandaag..........Maar je hebt gelijk, als het mooi weer is kan ik gewoon net als ik de eerste jaren vanuit Kinsarvik deed met één van de racefietsen pendelen.

      Groeten, Adri.

      Verwijderen
  2. Leuk klusje voor op je werk Adri, ff lassen ;-)

    Groeten, André

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou kunnen André, als we hier lassers hadden die aluminium kunnen lassen........Want ik heb van de meeste geen hoge pet op.....En helaas kan ik het zelf niet, nooit geleerd. Bovendien heb ik een versterkt achterframe liggen, dus dan heb ik liever dat erin, dan kan ik er weer een paar jaar tegenaan.

      Groeten, Adri.

      Verwijderen
  3. Beter dan het kraakje dat ik in mijn achterhoofd heb opgelopen na een val van de ladder...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei Wilco, dat is even schrikken! Hopelijk gaat het goed met je, je kan in elk geval nog reageren........Verder geen schade opgelopen? Ik wens je in ieder geval beterschap!

      Groeten, Adri.

      Verwijderen