maandag 6 mei 2024

Dash-cam.

Dash-cam.



Na lang aandringen van Ina is de kogel eindelijk door de kerk, er is een camera op de Bobslee gemonteerd.........Ze is vaak bezorgd over de wegsituatie en het gedrag van sommige weggebruikers, dus had ze al vaker gezegd dat ik eigenlijk een camera zou moeten hebben om het gedrag van anderen vast te leggen, en eventueel als bewijs gebruiken als het zover zou komen.
Hopelijk nooit nodig..........

Wat is het geworden?


Geen fancy ding, maar eenvoudig en simpel, dat is voor mij goed genoeg. De beeldkwaliteit is niet geweldig, maar ik ben er tevreden mee, het werkt zoals het moet.

En het lijkt me leuk om eens een hele woon-werkrit met jullie te delen, dat gaat ook prima want de camera neemt steeds blokjes van circa 3 minuten op.
Velomobiel video's zijn best leuk om te bekijken, maar worden soms wat saai als je er lang naar kijkt, daarom wil ik elke dag 1 blokje van 3 minuten plaatsen op de blog, wie wil kijken is welkom, wie niet wil kan het allemaal overslaan, maakt mij niks uit.

Vandaag gelijk de eerste, vertrek van huis, afdalen en een stuk door het dorp.
Het duurt wel even voor ik in beweging kom, de eerste 39 seconden gebeurd er helemaal niks, sorry, beginnersfoutje.........;-)



Voor de kijkers, veel plezier, en tot morgen!

Groeten, Adri.

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Bedankt André, die mening deel ik zelf ook gelukkig! Natuurlijk kan het altijd beter en mooier, maar dan gaat het apparaat veel duurder worden, en misschien ook nog wel moeilijker te bedienen, hoeft voor mij niet...

      Groeten, Adri.

      Verwijderen