dinsdag 16 oktober 2012

Dag 5 en 6.

Op dinsdag mijn gebruikelijke ronde gefietst voor we naar Biervliet vertrokken om schoonmoeder op te halen voor een dagje winkelen en verpleeghuis bezoek. Omdat ik steeds wat pijnlijke knieen had in het begin, kreeg ik langzamerhand het vermoeden dat de trapas wat naar voren moest. Nou ja, dat kon nog wachten tot het hele spul weer veilig thuis was, eerst maar eens een langer stuk fietsen dan 40 km, en dan zien hoe het aanvoelde. De dinsdagavond had m'n vader wafels gebakken en aten we bij hun, en brachten de rest van de avond er ook door.

Op woensdag hadden we een afspraak om 11.00 uur, dus toen ik weer vroeg wakker was besloot ik gelijk maar om een iets grotere ronde te rijden. Was gelijk de eerste regenrit in de Strada, kreeg het allemaal onderweg, scholieren op het fietspad  ( wat kunnen die meiden gillen!) , regenbuien en redelijk harde wind. Kwam tevreden thuis, had 76 km gereden met een gemiddelde van 32,1 km/h, dat had ik op de bukracer niet gered onder dezelfde omstandigheden.
Om 11.00 uur gingen we met vrienden een strandwandeling maken en lunchen in een strandpaviljoen, was gezellig. Na thuiskomst alvast wat dozen in de camper  beginnen laden, er moest heel veel mee naar huis de volgende dag. 'S Avonds nog gaan wokken met m'n ouders, was ook weer leuk en lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten