maandag 15 oktober 2012

Dag 3 en 4

Op zondag was ik al vroeg wakker en besloot voor vertrek naar schoonmoeder even een rondje te fietsen. Na het hond uitlaten en ontbijten de fietskleding aan en in de Strada. Een van mijn oude trainingsrondes gereden vanuit de tijd dat als tiener m'n eerste racefiets had, altijd aardig om te doen, maar soms wat jammer om te zien hoeveel er ondertussen weer veranderd is onderweg. Weer erg getroffen met het weer, het werd weer een mooie zonnige dag. Na thuiskomst en een douche met de camper richting Biervliet, eten bij schoonmoeder en daarna 's middags schoonvader in het verpleegtehuis bezoeken. 'S Avonds hadden we een afspraak met vrienden, die bezochten  ons in ons vakantiehuisje. Na een gezellige bijklets avond was de zondag ook weer voorbij.
Op maandagmorgen waren we vrij, dus ik een flinke ronde fietsen, het gaat ook zo gemakkelijk hier op het vlakke land.
Na de middag ging ik met de hond naar de dierenarts, en Ina  naar een vriendin.
'S Avonds op bezoek bij twee bevriende stellen  die toevallig deze zomer ook in Noorwegen op vakantie waren, en die we beiden begroet hebben in ons nieuwe thuisland.
Zo was er weer een dag van ons verblijf in Nederland voorbij.